Thursday, July 22, 2010

Harini Hari Gaji yey.......!


Semalam terpaksa mengambil cuti disebabkan kereta kesayanganku pancit pulak..

Adess...pancitnya sebijik jer tapi kena ganti sampai 2, campur sana campur sini, termenung jugak lah nak membayarnya...apakan daya nasib lah kan...Perkara biasa yang dah dialami beberapa tahun kebelakangan ini.
Bila dah selesai barulah rasa lega sedikit nak memandu ke KL 24 Julai nanti.

30 Julai nanti roadtax pulak menanti..lalalalalala....(hepi je bunyinya)




Okey...harini hari gaji, yeyey..taknak fikir perkara yang menyusahkan hati, jom pekena teh tarik gelas besar...best tuuu.!!

7 comments:

akuanakpahang said...

Goner jadi gitu sebiji pancit kena ganti semua?
Kalau dah sampai masa kena ganti tayar tu mmg tak de arah laa.

sahromnasrudin said...

road tax mati kne main kutu la jawabnya....heheheh

cemomoi said...

napa si kenit tu tido... mesti tanak teh tarik bagi la capucino ke...

relevan said...

Selamat hari Gaji..tea tarik gelas besar enaknya..

CekWa said...

Yassin: tu lah pasei sebiji jadi semua sekali.

sahromnasrudin:tak sempat dah nak main kutu..

Cemomoi: gtulah gaya bebudak.

releven: Moh amik gaji.

Anonymous said...

Good evening cekwa..
so sad! so sad!.
well wish u all the best yeah..

makdara TERDIVA said...

kita tak gaji lagi....huwaaaa!!!