Saturday, February 5, 2011

Satay Hati Buya

Baru-baru ni jalan-jalan cari makan sekitar Beaufort, ternampaklah pulak menu Satay hati Buya.
Aku pun mula lah berfikir apa agaknya Satay Hati Buya ni. Hati buaya ke? Uish...tak mungkin pulak.
Bila aku bertanya kepada member-member apa hati buya ni, ada yang kata darah lah, macam-macam, tapi bila tauke kedai tu terangkan apa hati buya, baru lah aku tau rupanya hati buya ni kelempong atau paru rupanya...alahai...ingat apa tadi...

Ni lah gambar satay hati buya.  Mesti sedapkan.... Tak taulah nak citer macamana rasanya, sebab akupun tak pernah cuba!

8 comments:

KELI OH KELI said...

perghhhhhh...sedap ni..kalau buaya pun rembat jugak ni..hehehe... ")

URY said...

isk.. ingatkan hati buaya tadi, paru... best juga kot.. blom pernah rasa lagi..

akuanakpahang said...

Maru yak kalau ia hati boye hehehe mmg kaco :)

CekWa said...

keli,URY, AAp: Tu la kalau hati buaya beh gamoknyer...kena cuba te

Anak Ulu Cheka said...

kalau betul hati boye best ke? power tu

Terkini dari AUC dot com: Followers Ke 500

Sham said...

tak makan paru...tak gemar dari dulu...

Cik SHiNJU said...

hehehe...yun pun ingtkan hati buaya td..
Kalau makan kompem jd ati kering pasni.. ;p
Kelempong tu bapok sedaknye..tp skang dah x makan organ..dulu2 mmg peberet...

Jejaka Desa said...

Koi ingat dia ambik de paye