Wednesday, February 23, 2011

Gincu Merah!

N3 lalu bab baju merah, kali ni gincu pulak merah! Apa agaknya tentang gincu merah ni....!
Khusus untuk bacaan wanita aje heheh!

Bibir yang dirias gincu merah mampu memberikan gaya klasik nan anggun. Menurut jurusolek selebriti Hollywood,  Troy Surrat, gincu merah umpama 'the little black dress'.
Mudah digaya asal tahu tekniknya!
Pilihlah rona gincu merah yang senada dengan  dengan tona kulit wajah anda.
Gincu merah nyatanya paling sesuai untuk anda yang berkulit putih pucat. Namun bagi anda yang berkulit sawo matang, pilihlah gincu merah yang mempunyai tona campuran coklat atau mahogany. Untuk anda yang giginya tidak terlalu putih, pemilihan gincu merah dengan campuran tona kebiruan mampu membuatkan gigi tampak lebih putih.

Cantik kan! Tapi zaman sekarang macam-macam stail gincu boleh dibuat..antaranya yang menarik!
                                              Lawalah pulak ada ketam kat bibir!
                                                         Comelnyerr...!!
                                                       Besarnya bibir dia!
                                                  Ni bibir paling seksi!!

12 comments:

akuanakpahang said...

Betul kalau berbincu te nampok ceria sikit, keknya usoh ujikan merah menyala :)

URY said...

alamak.. khusus untk wanita shj ke...
dah terbaca la... :)

Cik Yana said...

cik Yana paling tak suka letak pape kat bibir. Hehehe~ apa tah lagi si merah menyala ni. Hehehe~

Miecyber said...

Kelakornya cara gincu yang di tunjuk...

Vaksin HIV berjaya di India

cemomoi said...

heee jangan sampai terbalik bibir tu dah le

Jejaka Desa said...

Koi tak gune gincu weh....Hahaha....

sahromnasrudin said...

ketam pun nak pakai gincu kan heheheheee

Cik SHiNJU said...

Cekwa, suke suka yg kaler lembut2 jek..
coklat muda ok la...kalau merah ni nmpk
mcm garang dan 'berani' sgt..huhuh

Sham said...

nak komen gak...minat betul bibir jolie tu...

ainnoraini said...

merahnye....tak sanggup nak pakai cam tu..

salam ziarah dimlm hari...

Cikgu Jang .. said...

hehehe....gambo kedua last tu......mengancam betoi yak...

zulkbo said...

salam..
merahnya bibior..
ermm..mulot besor sangat
pun tak cantik juge..he he