Monday, February 21, 2011

Lelaki, Sila Pakai warna Merah!!!

Sekumpulan ahli psikologi dari University of Rochester menyatakan baju berwarna merah membuatkan seorang lelaki itu kelihatan lebih menawan dan menarik secara seksual di mata wanita. Menurut ahli penyelidik ini juga, warna merah membuatkan anda kelihatan lebih gagah dan penuh karisma...!!


oooo gitu yer...baru lah tau....
sumber dari Majalah Rapi bulan Februari 2011

Ikutlah nak pakai apapun, jangan pakai macam ni sudah lahhh.......!!!!

8 comments:

URY said...

wahh, nak kena beli baju merah banyak2 la lepas ni... hehe

cemomoi said...

heee pic last tu baru nampak gagahhh

zulkbo said...

salam..
pulak dah..koi rasa sakit mata
la pulok..he he...ganehh warna nih

Pok Li said...

merah sangatlah mak ngah

Cik SHiNJU said...

As salam...

Pagi2 masuk sini dah tergelak sorang2..
X ayu lgsung pondan negro ter..
Bdn sorg2 tegap jek..kihkihkih :P

akuanakpahang said...

Sesekali layan juga pakai baju meroh nie x selalu bimbang juga gagoh sokmo hehehe :)

kakchik@ella said...

As salam,

kakchik pun suka merah. hihi ..

Jejaka Desa said...

Sesekali koi pakei juge....