Tuesday, September 7, 2010

Tiba-tiba rindu ini menerpa..............!!!!


Sebelum meninggalkan kampung halaman sebulan yang lalu, tidak ada apa-apa yang difikirkan kecuali mengenai tugas-tugas baru yang akan dilaksanakan di sini.


Ntah mengapa sejak beberapa harini teringat sangat nak balik kampung. Dah seminggu berkemas siap dengan beg yang dah penuh dengan sedikit juadah untuk dibawa pulang. Hati ini begitu membara dan bersemangat untuk pulang...Mengapa lambat sangat masa berlalu..Tak sabar rasanya menanti 9 September ini untuk terbang ke Semenanjung..


Anak-anakku tersyg- Alis, Asyraf, Basyar & Ajim , bondaku Hjh.Kamariah Hj Denan, ayahanda Hj.Jamain b. Denan, Kakak-kakakku- Robi, Neeta, Joria, Sarina, adik-adikku-Azuan & Rudy, Ipar-duai, semua anak sedara, cucu-cucu sedara dan tidak lupa semua sedara-mara , sahabat2 di mana jua berada dan tak lupa sahabat blogger yang rajin menemani Blog Cekwa.


SeLaMaT HaRi RaYa..Maaf Zahir Batin , halalkan segala makan-minum, tingkah laku, perbuatan, tulisan, kata-kata yang menyinggung hati dan segala-galanya..Semuga aku selamat sampai ke kampung nanti...amin...

5 comments:

sahromnasrudin said...

selamat hari raya utk cekwa..mmg syahdu bila sorang2 kat perantauan kan..semoga kembali ceria bile bersama keluarga nnti

akuanakpahang said...

Salam lebaran dan selamat pulang ke Kampung halaman, tempat jatuh lagikan di kenang. Selamat hari raya maaf zahir dan batin.

cemomoi said...

mesti raya ni lebih syahdu... tolong pesan kat pilot suh mainkan lagu dendang perantau dan balik kampung

kakcik said...

Selamat Hari Raya CekWa. :)

Miecyber said...

Biasalahh..bila nak raye sokmolah perasaan tu datang....