Wednesday, September 8, 2010

"Berambi di Lebuh"


Harini kat ofis tingei 2,3 orang ajer..Semua dah mula balik kampung memasing. Aku masih lagi di sini dan di sini. Meneruskan sisa-sisa kerja yang tak berapa nak banyak. Tiada lagi kedengaran keriuhan pekerja pejabat ini kecuali sinaran lampu lip-lap yang tak berhenti-henti berkelip sejak pagi tadi, berserta lambaian ketupat riben yang di gantung oleh staf pejabat ini membuatkan aku semakin berdebar menunggu hari esok. Lagu-lagu raye yang semakin menyakitkan halwa telinge ku di saat ini semakin kuat pula di pasang. he he he...


Sebenarnya hanya nak mengucapkan selamat jalan kepada semua yang dah mula memenuhi jalanraya harini untuk pulang ke kampung halaman. Berhati-hatilah di jalanraya dan bersabar agar tiada sebarang kejadian yang tidak diingini.....


Bak kata pepatah orang kampung koi di Bera, Pahang >>>>>>>>>"Berambi di Lebuh"

7 comments:

akuanakpahang said...

Selamat hari raya juga drp saya dan keluarga maaf zahir dan batin. Berhati-hati dilebuh berlake weh.. :)

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

Sharinginfoz said...

ramai dah balik kan

Mazru Majid said...

salam cekwa....


selamat hari raye dgn salam kemaafan dari anak saudara mu yg jauh di semenanjung..ceeeeeyyyyyyy...

LIPISLADY said...

Assalamualaikum,

Cekwa masih beraya lagi ke, senyak aja...

Mazru Majid said...

berambi di lebuh te Tok je sokmo nyebutnye cik wa..hehe

Miecyber said...

Berambi untuk keselamatan diri....