Saturday, December 18, 2010

Penatnyer basuh baju cara manual ni...

Hari Sabtu yang memenatkan sejak 3 minggu takde air di kawasan rumah ni...Penat sebab terpaksa basuh baju banyak2 sekali. Terpaksa simpan baju kotor untuk 3 minggu supaya boleh jimat air untuk kegunaan mandi dll aje....Terasa lah pulak mcm zaman kanak-kanak dulu mandi menggunakan air tadahan hujan. Mujur jugak hujan kat sini selalu turun dan memberi rezki air kepadaku untuk meneruskan tugasan di rumah.

Beginilah bila dah simpan baju kotor sampai 3 minggu.......>>>>>
.

.


.


.


.


.

.

.


Macam kedai jual baju la pulakkk!!!
.

3 comments:

9W2URY said...

Mak aiii.. 3 minggu basuh sekali, manual plak tu.. hooo penatnya.
Klau mesin yg basuh pun, mesin kata penat jga...

azzey said...

Cek Wa: boleh jual baju nih.....:)

zulkbo said...

salam...
alahai..sesekali lah
tak tahan menyangkung la
skit pinggang..he he