Sunday, December 19, 2010

Mood Kebosanan Hari Ini!

Sejak semalam duduk di rumah sorang-sorang amatlah membosankan.  Macam-macam perkara dah buat tapi masih juga kebosanan. Namun sebagai orang Islam kita memang tak boleh layan sangat bosan ni, semuanya syaitan belake te. Cuma cara setiap orang menangani masalah ni pelbagai cara, ada orang suka berjalan-jalan, ada orang suka layan internet, layan, DVD, TV, Movie, chatting, sembang dengan kawan-kawan dan macam-macam lagi.

Cara aku berbeza bila bosan nih. Selalunya bila bosan kena makan. Jadi sejak semalam masak nasi dan makan, makan, dan makan selagi terdaya.

Harini dah tak larat nak masak, jadi tapau aje KFC. Janji makan!
Makan dan makan, sedang memikirkan apa lagi menda yang hendak di makan petang-petang begini!

6 comments:

akuanakpahang said...

Salam weh.. tu pasal kekadang badan jadi bulat aje hehehe tak mikir kelain kita nie makan aje :)

2ury said...

Huihh.. bahaya jga ni kak, makan tak berhenti-henti...hehe.
Oh ya ptg2 ni kalu rajin bestnya masak bubur kacang atau pi makan rojak atau paling senang masak cekodok..

2ury said...

Ops tertingggal nak bagi cadangan, selain makan tu masuk lah 'jalur' sembang dgn rakan2..

jinkamen said...

salam..
aok same ngan koi...
koi pon bila bosan..makan
maroh...............makan
tensen..............makan
suke hati...........makan
makan makan dan makan
marilah makan hehehe

Anamarza said...

lunch tadi pun makan nasi ayam KFC jugak, lunch kat megamall kuantan

cemomoi said...

wuih! ble jadik body builder camni, asal boring je makannnn