Tuesday, November 9, 2010

Bangau oh Bangau !


"Bangau oh bangau mengapa engkau kurus, macamana aku x kurus...." (apa lagi ek...lupa lirik plak! )

Citer pasal bangau ni sakit la plak hati apabila beliau telah melanggar kereta yang kupandu semasa dalam perjalanan balik ke rumah dari pekan Beaufort semalam.










beginilah keadaan depan kereta yang telah di langgar lari oleh seekor bangau........!!! patah dua!! rebeh!!

Teruk lah pulak nak menganti kereta orang ni......

6 comments:

sahromnasrudin said...

salam kak...makk aii..bumper jatuh tue..tak pasal2 terbang at least RM 500 gak tue kan huhuhuh

Cik SHiNJU said...

Salam Cekwa...

teruk gak kena yek..
beso ke banga ter?

zulkbo said...

salam Cek Wa..
ikat balik je tu..
tak pecah kan?
cum tercabut..aok
bui la RM100 kat tuan
keta..tutup mulut

cemomoi said...

kuat betul bangau tu ye, takdan nak semelih ke?

akuanakpahang said...

Hebat juga penangan bangau tu yek
hok pasti arwoh juga dia yak :(

Che Mid said...

Tu baru bangau langgar, kalau gajah...??