Wednesday, October 13, 2010

Hadiah dari tuan punya Blog Probitas Et Fides

Dah dua hari kerja tanpa henti dari pagi sampai petang, kemudian sambung pulak di rumah untuk menyiapkan laporan suku tahun aset alih, penat giler tak boleh nak cite...Tapi Alhamdulillah segalanya telah selesai sebelum tarikh akhirnya iaitu pada 14 Oktober ini. Baru lah senang rasa di hati. Terlalu banyak kerja perlu dibereskan sebelum akhir tahun ini menyebabkan takde peluang untuk menziarah rakan-rakan seadanya.

Semalam jam 4 petang terima satu bungkusan dari semenanjung. Saspen juga mulanya ingat saperlah yg sudi mengantar adiah kat kita yang jauh ni. Rupa-rupanya ni lah adiah dari Blog Probitas Et Fides..Boleh tengok kat sini . Terima kasih banyak-banyak kepada sahromnasrudin kerana memilih cekwa sebagai pemenang peraduan yang beliau anjurkan baru-baru ni. Pertama kali mencuba tetibe menang pulak dan adiah pun dah terima...mekasih..mekasih........









Suka sangat-sangat dapat adiah........eeeeiiii....!!!









7 comments:

akuanakpahang said...

Tahniah drp kawan...lawo amat hadiah tu :)

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..syukur, semua adiah saya dah selamat sampai ke yang berhak menerimanya...same2 kak..semoga ikatan ukhwah yang sedia terjalin di alam blogger ini akan semakin erat lagi..sekali lagi tahniah dari saya....:-)

zulkbo said...

salam..
tahniah..
mahei tu...!!

relevan said...

Sudah sampai hadiahnya..Tahniah aok..

Jejaka Desa said...

Tahnioh...

Cik SHiNJU said...

Tahniah Cekwa...
Bila cekwa plak nak wat contest...
Tingin nk dpt bgkusan dr Sabah lak (konpiden jer boleh menang) hakhak... ;p

Anonymous said...

pohpaleh mahei hadiah tuh...
tahniah ler cekwa!
congrats from me...
adoisss...