Monday, June 14, 2010

Award Dari Cik Shin~Ju



Tenkiu banyak-banyak kepada Cik Shin~ju yg sudi mengadiohkan koi award yg begitu cantek ini..Koi terharu amat, al-maklumlah tak pernoh hayat koi terima award sebegini..tenkiu..tenkiu..tenkiu..



1- copy badge ' beautiful blogger award ' ni ..



2- ucap terima kasih n letak link pemberi award pada entri tersebut



3- senaraikan 7 blogger penerima award yg baru...



Koi dengan ini berbesar hati untuk mengadiohkan pulok award ini kepada blogger2 wanita, ikutkan hati nak bagi pada semua tapi apakan daya hanya untuk 7 blogger aje....











5 comments:

akuanakpahang said...

Kawan letih juga asyik menerima pas tu bagi kat org hehehe tak lalu dah nasib aok tak bagi ker kawan kalau dok ker sapelah kawan nok bagi. hehehe..

sahromnasrudin said...

mesti yg tujuh tue bangga dpt award dr awak kan..bukan senang tau huhuhuhu

Cik SHiN~JU said...

Salam cekwa...

ekceli, award tu boleh bg ke 15org...
yun saje kurangkan ke 7 org jer...
hehehe...sila tambah tang mane berkenan...

zulkbo said...

salam cekwa..
goner susoh amat mata
koi nengok warna tulisan aok ni
he he..si Yun tu memang baik
orang kuat PCC

Cik Yang said...

Salam!! Terima kasih awardnyer!! Saya appreciate !!