Thursday, January 19, 2012

Durian otak udang!

Setahun juga menunggu durian otak udang ni tiba musimnya..baru lah 2,3 ari lepas dapat membeli 3 biji yg comel2 dengan harga RM18.00...biasa harganya cecah sampai RM50.00..Sebenarnya lama sangat da nak try durian otak udang ni...Ada 3 jenis warna la pulak bila dibuka satu-satu...warna merah, oren dan kuning..
RASAnya,,,,,,ermmm taklah sehebat warnanya, tapi best la jugak kan, lain dari rasa durian biasa, yg warna merah lebih manis, durian jenis ni rasanya takde kat semenanjung, baru ni lah jumpa kat Sabah ni....!!

kecik jer buah durian otak udang ni...

warna merah wah behnyer..

ada 3 jenis warna la pulak

ni warna oren

ini yg warna kuning 


2 comments:

akuanakpahang said...

Salam sedak gayanya tu... kawan x pernoh merasa lagi weh :)

Nizam said...

Berkale2....