Sunday, November 13, 2011

7 Destinasi Dalam 1 Hari - Kedua

Selepas bergambar dengan gunung Kinabalu di Pekan Nabalu, kami mengambil keputusan untuk meneruskan perjalanan ke Mesilau tanpa menyinggah lagi ke Kinabalu Park. Kalau belum puas menikmati gunung dari pekan Nabalu eloklah singgah dulu di Kinabalu Park ni.
Nak Sampai ke Mesilau ni kalau pakai kereta aku rasanya macam tak lepas jer...tinggi sangat, kena lah bawak 4x4. Pemandangan kat sini sangat cantik, sejuk dan di sini juga sesetengah pendaki gunung memulakan pendakiannya.
                                                               Perjalanan ke Mesilau
                                                          Padang Golf yg cantik
                                  Puncak gunung. Sangat cantik rasa nak daki jer gunung ni.
                                                                     Resort Mesilau
Di belakang kami terdapat kumpulan dari semenanjung yang tengah bersiap-siap untuk mendaki gunung dari Mesilau.

2 comments:

Anonymous said...

pe kabar cekwa?....blog yang menarik...dah lawat semua tempat ke cekwa..semoga ceria n sihat selalu...tc

cemomoi said...

adoyai kehijauan yang menenangkan