Sunday, October 2, 2011

Kot Yer Pun Pakai Galaxy Tab......!

Bukan la nak jeles dgn orang yang pakai galaxy tab ke, ipad ke, apa-apa pad ke...cuma kalau sesiapa yang ada pakai tu......berpada-pada la sikit...Jangan la sampai menyusahkan orang atau juga menyusahkan diri sendiri...Naya kalau gitu.......!!!
Kejadian yang berlaku pada hari semalam rasanya cukup mengingatkan aku supaya tidak menggunakan galaxy tab ketika sedang berjalan lebih-lebih lagi ketika sedang menggunakan ATM. Semasa tengah beratur nak gunakan mesin ATM, sorang budak ni, kira bahasa orang sekarang ni "mamat"....punyalah lama menggunakan mesin...bila dia dah siap, masih lagi berjalan menuju ke pintu bank sambil mata tak berkelip menggunakan galaxy tabnya..sampai kami yang tengah beratur hampir dilanggarnya....geram juga aku menengok budak nih.
Tiba-tiba...gedegang!!! bunyi kuat macam terlanggar sesuatu, bila aku tengok kepintu, rupa-rupanya mamat tadi terlanggar pintu dan pintu yang sepatutnya diTARIK, dia pergi TOLAK...hahaha...semua orang yang tengah beratur terkejut dan memerhatikan gelagat mamat yang eksen tadi. Tu la pasal, kalau tengah berjalan tengok depan bukan tengok galaxy tab....Nak guna biar bertempat dik........!!!!Mujur tak pecah pintu kaca tu.....!!
                                             gambar sekadar hiasan..

12 comments:

Maza said...

Ralit ngat gamoknyaa.... sambey main Angry Birds te...

sahromnasrudin said...

tgh main saham kot..takut rugi huhuhhhh

zulkbo said...

salam..
aok tak marah ke koi kan?
haha..baru pakai i pad nih
memang kemaruk sket..
tapi harap idak lah sampai
langgar pintu..haha

Fadh said...

koi juei dh...

Cik SHiNJU said...

gitu la kalau gila gadget..
betul gek kata cekwa ter,jgn smpai nyusahkan org sudah la...yun suke gek belek2 fb sesambil nunggu order smpai kalau kat kedai makan...

LIPISLADY said...

Sallam Cekwa

Kalau nya bawak memain menda tu tengah memandu, haru jadinya, menyusahkan juga yee gadget canggih ni.

CekWa said...

Maza: Yer agoknya maza, giler angry bird skrang nih

CekWa said...

sahromnasrudin: ada kemungkinan jugak tu..mcm la skarang ni

CekWa said...

zulkbo: koi xde lalu maksud ke aok, budak2 zaman la ni, gtu lah taksub sampei nak langgar org, langgor pintu...pandang org pun tamboh dah la ni..

CekWa said...

fadh: jual dah aok yak, napa xpakai jer

CekWa said...

cik shinju: kalau gtu kat kedei xpe yun..ni sampai langgar org ni masalahnya.

CekWa said...

LL tu la pasei, bahaya jugek mende canggih ni