Monday, September 12, 2011

jAMUAN rAYA pALING sANTAI...!

Petang tadi kami dipelawa untuk menghadiri jamuan raya yang diadakan di jeti Kota Klias. Kira-kira jamuan paling santai yang pernah aku hadiri sepanjang beraya. Siap diajak menaiki bot menyusuri sungai Kota Klias menikmati alam semulajadi dan bayau. Sebenarnya tempat ini dikunjungi ramai pelancong dari pelbagai negara seperti, Korea, Jepun, China dan lain-lain.Mereka ke sini dengan pakej makan minum sambil menjenguk bayau (proboscis monkey) dan kelip-kelip serta ada jugak yang berminat nak tengok boye!
Terima kasih kepada penganjur yang mempelawa kami bersama-sama pelancong makan-makan dan santai..!




7 comments:

mama ju, said...

Assalamualaikum Che Wa
Glamournya jamuan raya dia, he tak merasalah mcm tu. Kota Klias tu kat mana?
Jumpa lagi.

zulkbo said...

salam..
memang santai tu..
jangan jatuh dalam
sungai udah..haru!
he he..

endiem said...

makan dalam bot ke?

CekWa said...

mama ju: kota klias dalam daerah Beaufort jugak.

CekWa said...

zulkbo: memang takut kalo jatuh maklumlah ada boye hehe

CekWa said...

endiem: makan kat jeti jer..bot besar tu tak sempat naik lagi, leh makan2 kat situ

cemomoi said...

hebat dan lain daripada kebiasaan beraya ni...