Monday, December 20, 2010

Dahaganyer.......!!!!!!

Seharian bekerja, panas terik di siang hari,.......malam sudah menjelma di Beaufort.....
Tiba-tiba terasa dahaga yang amat sangat, teringatkan sesuatu.......


Bestnyer kalau dapat cendol buah-buahan......!



Cendol ni dapat di nikmati di malam hari di sekitar Beaufort.

Lemak berkrim, sejuk, manis dengan potongan buah-buahan segar, seperti epal, tembikai dan nenas.
Ni yang dikatakan minum sekali pasti nak lagi!!!

4 comments:

9W2URY said...

sedapnya... kat klang hari ni hujan je, klau hari panas lagi lah tergoda tengok nnihh..

Nina Juliana said...

bestt tuuuu... nampakpun macam best..

Anamarza said...

tak pernah jumpa dan tak pernah rasa, klau time cuaca panas lagi terasa sejuk di tekak, tapi kat sini renyai sokmo

iLa SaHaR said...

waaaa sedap nya... kenapa sia balik kg teda jumpa pun itu cendol??? hehehe