Wednesday, November 3, 2010

Ada harapan tak dapat bonus 2 bulan nih?

Masih berharap agar tuntutan Cuepacs untuk bonus 2 bulan gaji dapat diterima oleh kerajaan. Lama dah tak dapat bonus ni, tapi tetap bersyukur dengan pemberian saguhati RM500.00. Rujuk di sini untuk bacaan lanjut.

8 comments:

sahromnasrudin said...

salam ziarah..ermmmm...kalau galas dgn batu sapi menang..ada peluang kot huhuhuhuh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ada tapi habis ke minyak la dah naik

relevan said...

Tak ader..kome je akan dapat 2 bulan sebab kerja dengan dengan swasta..

Cik SHiNJU said...

Salam Cekwa...

Semoga dpt la yak..
Boleh banje kome ngeteh.. :D

azzey said...

Cekwa: sy pun nak juga yg 2 bulan tu....:)

p/s: slm ziarah & slm kenal ye Cekwa...

akuanakpahang said...

Hari tu dah kuar dalam paper dia kabor kena bajet besor kalau nak bagi bonus nie... deme x mampu.. usah kita mikirkan :(

** usah diharap padi di seberang...

♥ manje ♥ said...

salam ziarah

erk boleh letak harapan lagi ke?
mcm harapan tinggal harapan jek ~

Jejaka Desa said...

Koi tak ngarak dah weh....