Friday, October 22, 2010

SMS yang menyakitkan hati.....!!!!!!





Hati jadi sakit bila selalu sangat terima mesej begini:-






RM0.Buntu nak masak apa?
Dapatkan pelbagai info resepi
masakan untuk hidangan
keluarga tersayang! RM0.50/
MMS. 3MMS/minggu. Hantar
ON MR ke 23238.




RM0. JB=FSOLATJB, KB=
FSOLATKB, SALAM=FSOLATSA,
KGANU=FSOLATKT,kUANTAN=
FSOLATKN, Sila hantar kod spt
sms ini ke 22558.




Contoh2 sms yang selalu jugak diterima tak tau dari mana.

Goner lah agaknya nak menghindarkan diri dari berterusan menerima mesej gini!!
Sakit betul hati dah la kite sebuk, bila check mesej ntah apa2.........!!!


10 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam Cekwa..
sama la kita..
ade sms suh kita langgan gambor lucah la bagai..
main nak untung jek..so annoying..

sahromnasrudin said...

nak carik teman..taip on teman ke 32332..lagi la sakit hati huhuhuhuhu

zulkbo said...

SALAM..
Confirm menyakitkan hati
he he..nasb baik bukan koi
yang dapat..

New Entry "Hikmah Dalam Wuduk"

akuanakpahang said...

kawan pulak dapat mesej drp Celcom sokmo.. bosan..macamlah kita nie jenis liat nok bayor tertunggulah dulu gaji baru aje masuk hehehe...

relevan said...

SMS yang menyakitkan hati kawan pula adalah.. '' Abang Gas habis..beras habis..gula lagi..kopi ..lampin.. Ha ha!

endiem said...

kalau stat belanggan dengan dema tu, dema tu sentiasa hantar masej yg. kena bayaran. Hati hati nanti susah nak hentikan.

Jejaka Desa said...

Jenis nok untung ter la.

LIPISLADY said...

Assalamualaikum,

Anda sunyi...taip LOVE hantar ke 29300,
lagi raban...dapat ke bebudak sekolah habislah,

piewahid said...

yg ni tahan lagi. yg lebih menyampoh kalau yg ajok kita langgan video gadis panas, aksi itu ini. sakit hati betul...

kzai said...

salam ziarah cekwa..akak xnah mkn ambuyat ni..sll tgk je dlm tv or majalah