Wednesday, July 14, 2010

Antara Selipar dengan Sandal.


Ada ke beza antara selipar dengan sandal? Koi rase sama je kot mungkin bunyi je lain, atau memang berbeza sangat ke antara selipar dengan sandal.



Sebenarnya bukan itu isu yang koi nak cite kan kali ni..hanya lah satu kenangan yang tak dapat dilupakan bila koi pegi Megamall baru-baru ni. Oleh kerana terlalu kalut koi telah menyarung sepasang selipar yang berbeza sejak dari rumah lagi..Bila siap parking kereta, masa nak melangkah masuk ke megamall baru lah perasan kat kaki yang koi pakai lain sebelah..aduiii malu betui..mujur lah mase tu masih kat ruang parking, terpaksalah balik ke rumah semula untuk menukor selipar tersebut.....
Gambor te adalah selipar sebenar yang koi pakai mase tu.

Tapi orang kata kalau pakai selipar terbalik ni nak dapat untung betul ker? heheh saje nak sedapkan ati sendiri!!!

6 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam Cekwa..
muahahahahaha... ;p
satu kije plak balik umah tuko..
kala sama rata tapaknya pkai jer..
kala org tego ckp la trend baru..huhuhu

Cik Yang said...

Salam Cekwa !!! He he he~~ gelihati juga ceriternya. Akak pun ader ceriter bab kasut nih.. Ada kawan masuk kereta tinggal kasut sebelah kat luar kereta, sebab bila memandu dia tak pakai kasut. Sampai ke destinasi ada kasut sebelah saja terpaksa singgah kat kedai tanpa kasut beli selipar!! Oleh itu pengajaran yang kita dapat , bila belajar bawa kereta pastikan kita pakai kasut? InsyAllah tak jadi lagi. Sorry!! panjang lak ceriternya.,

Robi Hj Jemain said...

tak pe wa!!! kalo org lain nampok aok pakae selipor lain sebeloh dia inga fesyen terkini....

Jejaka Desa said...

Pernoh juge terkene weh..Tapi dalam kerete.Buat tak kabo je la...Lepas ter beringat la weh.Simpan spare sepasang dalam kerete

CekWa said...

cik shin~ju: mujur la xdek org tegor..sebenarnya tkde org perasan, malu sendiri jek te.
cik yang: lucu sekali cite tu..
Kanda Roby: tu la pasei, malu sendiri org tak tengok pun heheh..
Jejaka Desa: lepas ni kena hati2..hehe

Mazru Majid said...

kekekkee...gone gitu cekwa wehhh