Friday, June 18, 2010

Majlis Cukur Jambul Cucunda.

Gambar-gambar semasa majlis cukur jambul Che Wan Aishah Putri yang di adakan baru-baru ini. C.W.Aishah Putri adalah cucu sulung kepada kakak keduaku Neeta. Ini adalah cucu pertama beliau. Kakak yang sulung pun sudah ada 4 orang cucu.Setakat ini mak dah punya 5 orang cicit.

Inilah mama dan papa C.W.Aishah Putri.

C.W.Aishah Putri lena tidur dipangkuan papanya semasa majlis berlangsung.

Nenek Neeta sedang mengunting jambul cucu sulung kesayangannya.



Giliran nenek wa pulak...



Che Wan Aishah Putri disamping nenek dan papanya.








Bila lak agaknya cekwa plak dpt timang cucu, kalau boleh nak cucu pompan camni....
Kena tunggu kakak nombor 3 dan 4 bercucu dulu lah nampaknya....






13 comments:

Cik SHiN~JU said...

Salam Cekwa...

tahniah dpt cucu saudara...
muda2 dh jd nenek erk..

akuanakpahang said...

Kawan ada juge dah cucu keknya cucu sedara juga.
Alhamdulillah dan bercucu..hehehe...

zulkbo said...

salam..
tahniah..
dah bercucu aok yek?
moga semuanya sihat belaka

piewahid said...

semoga cucunda menjadi anak yg cemerlang dunia akhirat...

pakcik kordi said...

eh beb!cumelnye!!

tahniah!!!

Jejaka Desa said...

Tahnioh weh.Dah bercucu yek..

sahromnasrudin said...

tahniah..comel cucu tue...

Mazru Majid said...

sabor cekwa..ade ah te sok...huhu koi je yg pergi ke majlis tu nampak nye...

T_T

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, chomeinya baby tu...

Datin El said...

salam chewa

tahniah dapat cucu saudara..comel sangat..
kita pun tak sabar nak menanti kelahiran cucu..insyaAllah hujung july ni...

cemomoi said...

aih muda lagi dah nok nimang cucu dok ke cekwa?

Che Mid said...

Salam perkenalan chewa.. comel sungguh cucu tu.. tahniah!!

anis said...

salam cekwa, akk dah ambik award yg cekwa bg hari tu. t.kasih byk. maaf akk ambik lewat sikit sbb ms tu tgh sibuk2 nak blk kg.:))