Sunday, October 11, 2009

Kedai kupi CekEna...(9w2YBC)

Baru-baru ini 9w2YBC telah membuka kedai kupi(kopi la tu) baru di hadapan rumah ayahanda dan bonda di kg Kerayong..Nama kedai di ambil sempena callsign beliau iaitu Yenkee Bravo Charlie, atau dalam bahasa kedainya ialah Yellow Bamboo Cafe kerana kedainya ini bersebelahan dgn serumpun Buluh Kuning.... ini lah tauke Yellow Bamboo Cafe dan penebar roti canai yang best...CekEna (9w2YBC)
Tebar cekEna tebar.....


Teliti sungguh cekEna dengan rotinya.....



Inilah hasilnya yang sungguh sedap dan menyelerakan....


9m2FRD sedang membantu mengawasi perjalanan kedai kopi cekEna yang sentiasa penuh dengan pelanggan




Beginilah keadaan kedai CekEna setiap hari yang dibuka dari jam 7.00pagi hingga 12 tghari..tapi biasanya semua roti canai, nasi lemak akan habis seawal jam 10 pagi....





Datanglah beramai-ramai di Yellow Bamboo Cafe.....Kg Kerayong...





8 comments:

mazru(9m2mzr) said...

mmg best sajian kedei cekna ni,feveret koi nasi lemok....yummmmmmmm

SWL Juliette Echo Juliette said...

bila la gamoknye nk ke YellowBambooCafe nih??!!...Tgh usha transport ar nih...fuh berpelusss...

Rudy said...

Fuh..best..jgn lupa aaa...itu recipe ibu tercinta maa...

Anonymous said...

Sedap tul roti canai dia... ketagih! tp malangnya kita xdpt blk salu .. huhuhuhuuuuuuuuuu

echoJuliette said...

sape pulok anonymos nih?.kabo je la sape..kita langsung tak penoh raser lagik nih..bile la dpt rasa ghoti tu ek?

apit said...

kita pun blom rasmi duk kat kedai tu..tak sabar nak blik nie

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

辣炒年糕Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社