Monday, September 28, 2009

Raya kali ni....

Cekwa macam biasa la tak kira raya puasa, raya haji, raya deepavali, raya cina, semuanya beraya di kampung kesayanganku Kg Kerayong...Dah 4 tahun dah tak perlu nak bergilir2 kemana-mana....
Empat tahun beraya sorang ni...rasanya tahun nilah raya yang bahagia sikit..dulu kalau Hari Raya mesti menangis terutama time anak2 ikut giliran beraya di Sg Lembing..Kali ni cekwa tak menangis lagi...Swl ALIS & Swl ACA ada ikut ke kampung..Raya kedua semua anak2 ada dah bersama.. Anak-anak pun dah semakin membesar dan semakin memahami ....
Oleh kerana terlalu hepi...cekwa terlupa lah nak ambik gambor banyak2...sampaikan gambor cekwa sendiri cekwa terlupa nak ambik.. terlalu asik melayan tetamu yang datang...kekadang mcm kenduri pulak..seronoknya Raya kali ni...
Kali ni cekwa tak masukkan lagi gambor2 tunggu la masa yang sesuai...bz lagi ni melayan raya yang tak henti.....tapi yang pasti raya kali ni cekwa hepi....

4 comments:

SWL KeeLo Alpha Yankee said...

Hai cekwa...manenyer gambo2 ghaye?nak tgk!nak tgk!

Wa said...

x sempat nak masukkan...ermm gambo pun dah basi...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇

辣炒年糕Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社