Wednesday, August 26, 2009

Ari kelima dah kita posa yerk....

Tak sedar rupenya dah 5 hari kita posa, almaklumlah bulan ramadhan kali ini datang bersama dugaan yang bertimpa-timpa tapi alhamdulillah aku masih ada kesabaran dalam menghadapi hari2 yang mendatang..
Walaupun dah 5 hari rasanya belum terlewat aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah posa dengan sebaik2nya..selamat bersahur, berpuasa dan berbuka kepada semua....hari ke 5 ni rasenya semua dah makin seronok pulak berpose kan, kalau tengok pada hari pertama memang ramai jugak yang keletihan berpose terutama budak2 kecik yang baru belajar pose.
Sebelum pose lagi aku dah demam yang teruk , risau jugak memandangkan keadaan wabak swine flu yang sedang menyerang kita nih. tapi alhamdulillah dah beberapa kali ke klinik aku di sahkan demam biasa aje. Bulan Ogos ni aje dah 4 kali ambik MC dan cuti rehat. Jumlah cuti bulan ni pon aku dah ambik 6 hari.. adusss abih lah cuti aku..Raya kali ni sah aku kena jaga opih.
Bukan aku jer yang demam, keta aku pun asik demam jer bulan nih.. dah 2 kali masuk wadsyop. Agaknya beginilah akrabnya antara aku dgn keta aku sampai aku sakit pun dia turut sakit...itulah antara dugaan yang aku hadapi di bulan Ramadhan yang barkah ini...
Ramadhan Ya Ramadhan..