Sunday, January 29, 2012

Abg Raf dan Bandar KK

Abg Raf dah balik ke KL selepas bercuti bersama mama di Sabah. Thanks abg Raf sebab datang jenguk mama kat sini..Semuga satu hari nanti abg Raf akan datang lagi...Sedih juga sebab tak dapat bawak abg Raf ke Kundasang dan Ranau, kebetulan tak berapa nak sihat, maklumlah faktor umur kan. Sori ye abg Raf, nanti bila abg Rafa dtg lagi pasti mama bawak gi sana..!
senyuman abg raf semasa dibawa ke Sipitang.
Semasa tunggu abg raf tiba di KLIA selepas hantar dia jam 5 pagi tadi, sebelum balik Beaufort sempat pulak menikmati keindahan alam semulajadi diwaktu pagi sekitar Bandar KK. Semasa gambar-gambar ini diambil iaitu pada jam 7.30 pagi tadi...Sangat damai dan indah sekali. Biasanya tempat ni sentiasa sesak dengan kenderaan maklumlah berdekatan dengan pasar KK dan pasar kraftangan KK. Tetapi pagi itu sungguh nyaman dan tenang sekali.
Antara gambar-gambar yang sempat diambil sambil merehatkan minda.




pemandangan bandar kk dari observation tower jam 9 pagi
                                     

12 comments:

Admin P@P said...

Assalamualaikum.
Sesuai dengan namanya negeri di bawah bayu, pemandangan yang sungguh damai dan tenang.
Dah agak lama juga saya tak berkunjung ke Sabah.

TQ

che mid said...

Kalau anak ada bersama... kat mana-mana pun takpe la.. dunia terasa indahkan..

LIPISLADY said...

Sallam CekWa,

Bila agaknya saya nak ke sabah ye,
kalau saya kesana CekWa boleh temankan saya tak?

LIPISLADY said...

Cantik sungguh pemandangan disana,
sejuk dan mendamaikan jiwa.

CekWa said...

blh aja LL, jemput la dtg...nnt bgtau cekwa ya!

CekWa said...

ya memang damai bila seawal pagi mcm ni....!

CekWa said...

Sila lah berkunjung ke Sabah!

CekWa said...

Betul tu che mid..bahagia sgt bila bersama anakanda tercinta.

Nizam said...

Seronoknye dapat bercuti bersame keluarge...

sahromnasrudin said...

sejut perut ibu mengandung apabila anaknya datang menziarahi nun jauh merentas laut china selatan

CekWa said...

sonok amat weh!

CekWa said...

alhamdulillah sahromnasrudin, hrp dia dtg lagi nanti